ANGELIKI_HRISTOFF

Με μια ξεχωριστή συναυλία από τρία διακεκριμένα μουσικά σύνολα, που συνδιοργάνωσαν την Κυριακή 21 Ιουνίου ο Σύλλογος Οι Φίλοι της Μουσικής, ο Δήμος Κηφισιάς, η πολιτιστική εταιρεία Πύρνα και η Νορβηγική Πρεσβεία στην Αθήνα, εορτάστηκε παρουσία πλήθους κόσμου η Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής στο ιστορικό και πανέμορφο Άλσος της Κηφισιάς.


Στην εντυπωσιακή αυτή συνάντηση δύο χορωδιών με 140 χορωδούς και μιας 40μελούς ορχήστρας, περισσότεροι από 400 θεατές πλημμύρισαν τον εμβληματικό χώρο του Άλσους και απόλαυσαν έργα χορωδιακής μουσικής υψηλής καλλιτεχνικής αξίας, σε μια υπέροχη ατμόσφαιρα.

Ο O

O Δήμαρχος Κηφισιάς Βασίλης Ξυπολυτάς καλωσόρισε τις χορωδίες Μusica του Συλλόγου Οι Φίλοι της Μουσικής και τον διευθυντή της Δημήτρη Μπουζάνη, τη χορωδία Songlaget i BUL i Oslo από τη Νορβηγία -που τραγούδησε και Θεοδωράκη στα ελληνικά- με μαέστρο τον Knut Kristian Mohn, αλλά και την ορχήστρα-έκπληξη του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με μαέστρο τη Ζωή Ζενιώδη, καθώς και το κοινό.

Στη συνέχεια ο κ. Ξυπολυτάς εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για την πρόταση των «Φίλων της Μουσικής» να εορταστεί η Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής στο Άλσος Κηφισιάς, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του προγράμματος «Με την Πύρνα στην Πόλη», δηλώνοντας: «Ο Δήμος Κηφισιάς, τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, έχει προχωρήσει σε μια σύμπραξη με έναν από τους σημαντικότερους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς της πόλης μας, την Πύρνα, με την οποία έχει συνδιοργανώσει μια σειρά από ιδιαίτερα αξιόλογες εκδηλώσεις όπως η “Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής στην Κηφισιά”».

Κλείνοντας ο Δήμαρχος Κηφισιάς ευχαρίστησε την Πρόεδρο της Πύρνας κα Μαρίνα Κουρεμένου και τη συνεργάτιδά του, Εντεταλμένη Σύμβουλο Δημοσίων Σχέσεων, Κοινωνίας των Πολιτών & Εθελοντισμού κα Έλλη Φλέγγα, γι’ αυτή τη μεγάλη προσπάθεια και την αναβάθμιση του πολιτιστικού προϊόντος της πόλης.

 

Εξάλλου η κα Κουρεμένου, σε συζήτηση με το Γραφείο Τύπου του Δήμου αναφερόμενη, μεταξύ άλλων, στην πιλοτική φάση του προγράμματος «Με την Πύρνα στην Πόλη», εξέφρασε την αισιοδοξία της για τη συνέχισή του και υπογράμμισε ότι «σημαντικός παράγοντας στην επιτυχία των φετινών εκδηλώσεων υπήρξε η ένθερμη ανταπόκριση των πολιτών, η άψογη συνεργασία με τον Δήμαρχο Κηφισιάς και τα στελέχη του Δήμου, καθώς και η αμέριστη τεχνική υποστήριξη του Τμήματος Πολιτισμού του Δήμου».

Η αυλαία της ιδιαίτερης μουσικής βραδιάς στο Άλσος Κηφισιάς έπεσε με την ερμηνεία ενός από τα σημαντικότερα έργα του παγκόσμιου κλασικού ρεπερτορίου, τη μεγαλειώδη «Χορωδιακή Φαντασία», έργο 80 για πιάνο, χορωδία και ορχήστρα, του Λούντβιχ βαν Μπετόβεν, και την αποθέωση του πολλά υποσχόμενου νεαρού πιανίστα, Γιώργου Κουσάκη.

Την όμορφη εκδήλωση τίμησαν μεταξύ άλλων η αντιπρόεδρος των Φίλων της Μουσικής κα Έφη Αβέρωφ, η εκπρόσωπος της Νορβηγικής Πρεσβείας κα Χριστίνα Σορδίνα, οι Αντιδήμαρχοι Διοίκησης κα Αγγελική Βαλασοπούλου και Καθημερινότητας, Μελετών Υποδομών & Νομικής Υπηρεσίας κος Γιάννης Διονυσιώτης, οι Εντεταλμένοι Σύμβουλοι Πρασίνου, Περιβάλλοντος & Κηποτεχνίας κος Γιώργος Κασναφέρης και Αθλητισμού κα Λίλα Δραγώνα, εκπρόσωποι φορέων και συλλόγων, αλλά και πλήθος πολιτών.