Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη-Ζελένσκι: Ο πρωθυπουργός τον διαβεβαίωσε για την αμέριστη υποστήριξη της ελληνικής κυβέρνησης
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε σήμερα τηλεφωνική επικοινωνία με τον Βολοντίμιρ Ζελένσκι, κατόπιν πρωτοβουλίας του προέδρου της Ουκρανίας και συζήτησαν τους τρόπους αντιμετώπισης των δυσμενών επιπτώσεων από την 19η ημέρα…
