Θετικός στον κορονοϊό ο τέως υπ. Δικαιοσύνης Μ. Καλογήρου, νοσηλεύεται στο «Σωτηρία»
Θετικός στον κορονοϊό διαγνώστηκε ο τέως υπουργός Δικαιοσύνης, Μιχάλης Καλογήρου, και νοσηλεύεται στο νοσοκομείο «Σωτηρία» λόγω λοίμωξης του αναπνευστικού, όπως γνωστοποίησε ο ίδιος μέσω της προσωπικής σελίδας του στο Facebook.…
